زیبایی بکر

زیبایی پوست مو و ناخن

زیبایی بکر

زیبایی پوست مو و ناخن

ترفندهای استفاده از اتوی موی سر

برخلاف سال ها پیش که موهای فر مد بود، چند سالی است که هر چقدر موهای صاف تر و یک دست تری داشته باشید ، به مد روزتر هستید و برای رفتن به یک مهمانی مشکل کمتری دارید. بسیاری از محصولات جدید، کار خانم هایی را که موهای فر و مجعد دارند، راحت کرده است.
دو نمونه از محصولاتی که می توان با آن ها در خانه موهایی صاف را برای خود فراهم کرد:
اتوی مو و سشوار است. اگر شما هم از گروه خانم هایی هستید که هر روز اتوی مو دست تان است، یک لحظه صبر کنید، دست نگه دارید و توصیه های مهم را درباره ی استفاده ی صحیح از اتوی مو بخوانید.
۱- موهای تمیز را اتو کنید:
بهتر است هنگامی که موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز کرده‌اید، از اتوی مو برای حالت دادن و صاف کردن موهایتان استفاده کنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید، اگر از اتوی مو استفاده کنید، این چربی‌ها و آلودگی با حرارت اتو به خورد موهایتان می‌روند و موهایتان آسیب می‌بینند.

ادامه مطلب ...

فر کردن مو

گاهی به طور موقت ودر زمان کوتاهی بدون استفاده از وسایل حرارتی مثل بابلیس یا بیگودی های برقی وداغ که تداوم آنها باعث زیان رساندن به موها خواهد شد ،موهایشان را فر و یا ویو کنند، راهکارهایی پیشنهاد می‌کنم.حالا مدتی است دوباره فر مو مد شده برای کسانی که با مد پیش میروند اکثرا اینکار را میکنند

ادامه مطلب ...